Zamówienie firmowych kurtek z nadrukiem logo firmy może być bardzo dobrym wyborem. Nie tylko mogą one zapewnić komfort pracownikom, ale również mogą skutecznie wspomagać promocję firmy. O czym warto pamiętać przed zakupieniem tego typu odzieży?
Korzyści z zakupu kurtek firmowych – dlaczego warto je wybrać?
Kurtki firmowe z nadrukiem mogą być zakupione przez pracodawcę zarówno wtedy, gdy ma on obowiązek dostarczenia odzieży roboczej pracownikom, jak i wtedy, gdy chce on po prostu zadbać o uniwersalny strój załogi i w ten sposób wspierać budowę pozytywnego wizerunku firmy.
Przekazanie pracownikom kurtek firmowych może być zatem bardzo dobrą decyzją, ponieważ wpływa ona zarówno na większe zadowolenie pracowników, jak i na odbiór firmy. Poprzez kurtki z nadrukiem można wtedy skutecznie promować ją i sprawić, że będzie ona lepiej zapamiętana przez klientów czy kontrahentów.
Rodzaje kurek firmowych z nadrukiem
Firmy oferujące kurtki z nadrukiem mogą zaprezentować je swoim klientom w różnych wariantach do wyboru. Wśród nich znajdują się kurtki przeznaczone na różne pory roku, w wielu fasonach, rozmiarach i kolorach, przeznaczone dla mężczyzn i dla kobiet.
Najczęściej kupowane są poniższe rodzaje kurtek reklamowych:
- Kurtki softshell – jest to rodzaj okryć przejściowych, które używane są głównie wiosną i jesienią, chronią przed zimnem, wiatrem, deszczem, są przy tym lekkie i cienkie.
- Kurtki polarowe – wykonane z ciepłego polaru, który skutecznie poprawia komfort w trakcie chłodnych dni, mogą być też używane we wnętrzach, na przykład magazynach, halach, chłodniach.
- Kurtki zimowe – przeznaczone do stosowania specjalnie zimą, odpowiednio docieplone i komfortowe, mogą mieć odpinane podpinki.
- Kurtki wiatrówki – lekkie i cienkie kurtki na cieplejsze dni, które zapewniają ochronę przed deszczem i wiatrem. Wiele modeli może być pakowanych do kieszonek wszytych w kurtkę, dlatego są one wtedy łatwe w przechowywaniu.
Jak oznakować kurtki firmowe z logo?
Wybierając kurtki z nadrukiem, należy uwzględnić wtedy ich kolorystykę, ponieważ to ona będzie wpływała na wygląd kurtki oraz widoczność znakowania.
Wiele firm wybiera kurtki dopasowane kolorem do swoich barw firmowych, ale można też wybrać kurtki w kolorach uniwersalnych jak szary, czarny.
Kurtka firmowa w zależności od jej typu może być znakowana przez umieszczenie na niej nadruku, haftu albo naszywki z haftem. Najczęściej stosowane są nadruki, które nie niszczą materiału kurtki. Hafty i naszywki najczęściej używane są w przypadku kurtek polarowych.